7 apr. 2009

Vad har du egentligen uträttat?

Jag ogillar situationer när jag inte har koll. Som t.ex när man skall till tandläkaren eller när man skall knäcka onda ryggen. I do not like it.
Idag har jag gjort ett utskick till 162 pers + visat uthyreslokalerna + fixat med avbockning så saker blir fakturerade + + + +...
Nu är det bara 2 timmar kvar sen drar jag till kotknäckarn så får vi se om jag hinner tillbaka innan dagen är slut, de är la tveksamt.

Påskmiddag först hos bror, sen troligen hos svärföräldrarna. Skönt att slippa laga till krubb själv. Även om de är kul att göra festligt ibland så är jag nog allt för lat just nu. Det är så himlans mycket, jobb, körkort, träning, rygg, tandläkaren, Theo Kakan och hans grejjer och mitt i allt, PÅSK. Fast egentligen tycker jag inte att det är så himlans jobbigt. Just nu är jag mest glad o positiv över att jag får saker gjorda. Värre om man bara har en massa måsten man inte hinner med.

Semlan hotar för övrigt med att komma hit o jobba imorgon. Han var rejält sjuk i telefon idag i alla fall. Jag röstar på att han skall "stay the hell away", inte för att vi inte gillar varann, mer för att jag är så lycklig över att jag varken är förkyld, febrig, ont i halsen, huvudet, magen, tån, bara lite i ryggen.
Be frisk, be good.

Nu äre luch minsann.

Inga kommentarer: