25 maj 2009

Äntligen lite sjuk

Äntligen lystnade jag till kroppen och tog en sjukdag. Feber, illamående och trött trött trött, samt att jag inte kunde sova för att jag mådde så pyton. Somnade kanske halv 5 i natt och skulle upp 6. Kändes ostabilt. Jag valde att sjukanmäla mig. Den snåla delen i mig som vill ha full lön grät lite men den som behövde vila är nu rätt nöjd.
Kan som vanligt inte bara sova bort en hel dag så jag har uträttat ärenden från sängen.Bokat tid för Theos 2 årskoll, ringt SBAB, kollat mailen, blitt lite glad att jag fått svar på ett av de arbetena som jag inte trodde jag hade en chans in hell på. Men jaja, första utgallringen har jag klarat, vad nu det innebär?
Imorgon tänker jag arbeta igen. Febern är borta nu och jag känner mig lite piggare. Måste dessutom projekta ikväll, trotts att jag faktiskt egentligen inte vill :(.
På torsdag är det scaniamilen. jag skall kanta på som ett freak. Sen är de mindre än en månad kvar till vi bor i hus. Psyko..ja.

Nu äre dax för lite mer vila innan jag skall in i duschen igen.

Inga kommentarer: