9 dec. 2011

Fina handlingar kring jul

Det här mina vänner tycker jag är en toppenidé. Istället för att gå omkring med ett tråkigt vanligt kort kan man få ett kort som stödjer barncancerfonden utan att man behöver göra nåt direkt mer än att handla. Skaffa det HÄR
Nu har jag för övrigt skänkt lite pengar till Barncancerfonden som en gåva till alla såna där människor som man vill ska få nåt men som man inte känner tokmycket privat. Te.x. dagmamman. Hennes barnbarn har dessutom cancer, där kom idén upp. Vi pratar sällan om det, men jag vet ju om det och med orden "tack för att du tar hand om vårt barn varje dag. Vi gör vad vi kan för ett av dina"...så hoppas jag att hon förstår att hon är en av nyckelpersonerna i Theos liv. Även om hon o jag är väldigt olika så vill jag ändå att hon ska känna hur viktigt det är att hon finns där. O min son är ju faktiskt det bästa barnet i världen, så nåt rätt gör hon ju :).

SÅ...nu, gör som jag. Skänk lite pengar vetja.

Inga kommentarer: