19 aug. 2008

Im back

Hemma...
Varit i härliga Jokkmokk.
Same-sm, renkött, renkebab (souvras hette de de?), samiska, födelsedagar, blåbärsplock, ölsmåfylla, utmaningar, kyla, värme och ICKE att förglömma....mygg.
Har myggbett över hela min kropp. They just loved me. O svidarna..ajaj.
Men trevligt var det. Riktigt mysigt.
Theo var en pain i ngra dagar förmodligen var han väl förvirrad eller nåt. Men nu är han tillbaka till sitt underbara själv igen.
Hittade en söt klänning på det lokala röda korset. What are the odds? Har aldrig hänt förr o andra småprylar oxå. Kameran är glömd hemma så bilder kommer senare. Kanske. heh.
Iallafall. Nu är det full rulle idag. Imorgon ska vi till Jönköping på mässa bossen o jag i ett dygn. Bo i gränna o fara runt lite på kundbesök. Kommer hem torsdag kväll.
Blev medbjuden till Torekällberget till helgen. Men frågan är hur väl jag orkar det? Jag kan behöva lite rast oxå från allt bus. Njea, de får nog bli familjevistelse...kanske ned på festivalen som är på stan.
Men man vet aldrig vad som händer.

1 kommentar:

soulkatt sa...

THANK GOD att du är hemma!
Jag har massor att berätta.