5 aug. 2008

Lista på lista på lista..jag skäms över mitt beroende.

DIG
1. Hur lång är du ?
157 o en halv (sometimes a girl needs a half).
2.Vad vill du bli när du bli stor?
I think this is it. Men får jag drömma om så skulle de bli nåt med sång. Annars tänker jag äga ett bed and breakfast med min M innan jag dör.
3. Vad pluggar du ?
Tja..på ett opretantiöst sätt studerar jag näringslära.
4. Har du långt hår ?
Ja de e nog rätt långt
5. Vilken hårfärg har du ?
En massa. Grundfärg är ljus ljus brunt med guldaktigt stänk i. Nu finns de väl en del rött o svart o brunt oxå. Glöm inte en hemsk utväxt oxå...(go do something about it white trash).
6. Sminkar du dig ?
Ja, jag finner det roligt.
7. Har du haft sex senaste månaden?
yes yes. Flera gånger.
8. Vad har du för färg på dina underkläder just nu ?
Svarta med ett guldigt snirkelsnorkelmönster. Från Lindex...söta.
9. Har du kysst någon idag ?
Ja. Godmorgon avanceradpuss.

FAMILJ:
1. Bor dina föräldrar ihop ?
Ja.
2. Vem är bäst, mamma eller pappa ?
Jag bör nog inte uttala mig om detta just nu.
3. Hur många syskon har du ?
Ett.
4. Vad är det senaste du sa till din mamma?
Saker.
5. Hur många ställen har du bott på ?
Ingarö, Italien (en kort stund), Södertälje x 2 olika ställen. Sen har jag halvbott i Uppsala o jag var jämt hemma hos Rekis så jag tror jag halvbodde där med.
6. Vem i din familj stör du dig mest på?
Ingen kommentar.
7. Vilken familjemedlem är snällast?
Ingen kommentar.
8. När hittade du senast på något tillsammans med ett syskon?
Hmm...en månad sedan kanske.

KOMPISAR:
1. När var du senast med nån kompis ?
Rekis, Ida o Hanna i Lördags o söndags, Dan o Karin o M igår.
2. Vem sov du hos senast av dina kompisar?
Rekis i lördags
3. Har du kysst nån kompis ?
Njea...dont know. Ja kanske.
4. Har du varit tillsammans med någon du nu är kompis med ?
Försökte ett tag..de gick inge vidare. Men jag är "vän" med folk jag legat med.
5. Vem har du varit kompis med längst ?
Drutt o JoJo...Men den mest levande vänskapen som varat längst är den med Rekis.
6. Vem känner dig bäst?
Jag är nog svår att lära sig helt. Rekis har en bra koll, men jag tror vissa delar är nog bara för mig att känna liksom.
7. Skulle du säga till en kompis att du hatade hans/hennes tröja om du gjorde det ?
Det är väl inte upp till mig att känna ngt för ngn annans tröja. Tror inte att jag någonsin känt så. Kanske att ngn tröja passar bättre än ngn annan men hata...njea.
8. Känner du dig tvingad till att umgås med vissa kompisar ?
Nej, men jag kanske umgås med vissa för att göra sambo glad, eller liknande trots att vi kanske inte har en massa gemensamt. Det innebär inte att jag är tvingad. Jag kan alltid säga nej tack.

VÅGAR DU:
1. Skrika åt dina föräldrar ?
Been there done that.
2. Klä dig annorlunda ?
Ehh...jag klär mig i sådant jag trivs i...vet inte om de är annorlunda eller inte.
3. Vara dig själv ?Hos vissa.
4. Visa dig i bikini/badbyxor ?Ja...men de e inte snyggt o jag vet de.
5. Pierca dig ?
Onekligen. Två i ansiktet, fyra i öronen. De räcker nog ett tag.
7. Ha sex på offentlig plats ?
Been there done that. Men tja..neh rätt mood o inte för mycke folk så. De ska inte va tacky lixom.
8. Vara omogen ?
Onekligen
9. Äta småkryp ?
Om jag måste...men behovet är rätt litet.

DIVERSE:
1. När tuggade du tuggummi senast ?
Dont know. De va ett tag seda. Nu är jag inne på typ pastiller...eller läkerol o sånt.
2. När var du på semester senast ?
Två veckor sedan. Ska till Jokkmock om en vecka drygt.
3. Vilken färg är det på din tandborste ?
Ehhh..grön..med sån där gummigrejsak i mitten.
4. Är ditt hår tråkigt ?
Just idag är jag inte allt för nöjd. Men tråkigt..njea, lite slitet.
5. Vem såg dig naken senast ?
M imorse.
6. Hur ofta duschar du?
Hmm..varje dag, ibland 2 ggr, är jag ledig o kan lukta så varannan haha.
7. När ska du gå och lägga dig Ikväll ?
Helst nu...men de blir väl när Theo dunat in. Runt 11 kanske.

Inga kommentarer: