2 sep. 2008

Lite down under

Lättretlig, småsjuk o vill bara hemmig är jag.

Känns som om allt arbetar emot mig idag. Och alla.

Har i alla fall köpt ett av mina favoritteer idag och ett annat med smultron. Persika o smultron, sånt behövs när kroppen känns lite ur funktion. Såg nämligen igår när jag skulle kurera mig och sambon att vi bara hade tråk och äckelteer kvar. Sånt ogillas. Därav shoppingen. 200 spänn gick lite frukt, ngra dricka till theo, lite te. Jag som tyckte att matshoppingen var billig o bra den här veckan..där sprack budgeten :/.

Skitsamma, jag har ju sparpengar o leva på i slutet av månaden och 2000 spänn i barnbidrag (jag har inte hämtat ut den förra) så jag ska egentligen inte klaga. Inte alls. Fattig är jag inte, bara inte rik. O de hade jag gärna varit.

Inga kommentarer: