16 sep. 2008

Me and my blåmärks

Hej..Idag ser muppen ut såhär...



Smygfoto på muppens kollega...

pAPArazzoooo !

Chefen o Norgechefen är i västerås så de e tyst här på kontoret idag...förutom för oss två då som sitter o ringer hela tiden.

Btw...igår blev jag påkörd. Av en idiot som ba fortsatte köra. Pang ned med höften på trottoarkanten. Han knocka till min pedal på cykeln så jag wobbla till o sen körde han mot framdäcket o jag ramla rakt ned. Tack o lov är jag mest mördbultad o cykeln mår bra. Föraren får dock utmärkelsen årets fegis som inte stannade o kollade hur jag mådde. Bilen bakom gjorde dock. Han skrek även "jävla söndagsbilist" vilket är ett uttryck jag inte hört sedan jag slutade kolla på svartvita filmer.

Ingen död jag, men dock en nu mer lite mer fegis i trafiken.

Hejjeee

Inga kommentarer: