2 sep. 2008

snor in my brain

Snorsnorsnor.
Känns som om jag har snor i hjärnan.
Stackars lilla Theo är också dyngförkyld o även M har fått en släng.

Känns inte som om en förkylning har plats i mitt liv just nu.
Deadline imorgon på tidningen. Älskade rekis over for dinner. På fredag ska jag o Karin o shoppa i nya skärholmen o dessutom hade jag tänkt boka in ett bra kundmöte där om nu bossen låter mig åka själv på de. Jag vill inte VILL INTE ha med honom på de, jag tror jag klarar den bättre själv. Hade tänkt åka en sväng till Ingarö o hämta lite grejjer o slänga lite grejjer oxå i helgen. Vi får se, jag kanske är pigg som en mört i helgen. Inte troligt.

Jaja, ingen kan säga annat än att det är höst nu i alla fall. Fast jag är ju en sån där som älskar hösten, färgerna, mörkret, regnet, mysa framför tända ljus. Dessutom ska vi få galonisar o stövlar av snällaste Tommi o Tina, dom hade en massa kläder som sonen vuxit ur. Så då kan korvas springa omkring utan att bli dyngblöt oxå.
Om nu ändå bara allt snor kunde sluta samlas i huvet så vore livet perfa!

Inga kommentarer: