29 sep. 2008

tröttmigvaken

Här borde de ha legat ngra bilder från i lördags när jag var på Grönan med M D o K. Men de ville sig inte när jag la upp korten, så jag orkade inte. de kommer en annan dag.

Är just hemkommen från dagens träning. Jag har tillome lite ont i en tå nu, så mycke tog jag i. Först 25 min cykling till träningen (de e typ bara en uppförsbacke hela jävla vägen) sen träning i 45 min (man vill ju inte ta ut sig) o sen cykling hem runt 35 min. Min kropp skriker efter omvårdnad.

Nu sitter jag här med håret som lilla My. Känner mig lite skakig i kroppen o väntar på att mitt under till karl skall laga klart en delikat middag som jag slänger i mig snabbare än kvickt då jag är hungrig som ett as. Sen ska jag slömysa med min underbara son och kanske att jag kan ge sambon en o annan kelminut oxå. Planen är oxå att han skall få namnsdagspresenten som jag köpt. En ytterst spännande tatootidning. Men risken är att jag glömmer den då jag inte orkar resa mig nu o mitt minne är smått dött (orka tänka).

Im one of the lucky ones...om än trött.

Inga kommentarer: