10 okt. 2008

En mysig torsdag

Igår hittade jag värsta fina kortet när vi var ute på kvällspromenad. Gula löv, nattsken. Som tur är hade jag kameran med mig så de blev ngra kort. Har inte sett resultatet än eftersom kameran bor i skötväskan idag. Dumma klantglömmarjag.

Har ett par übersöta skor (pumps) som jag inte kan ha. Aldrig fått tillfälle att använda dom o pang nu när jag skulle de så har de blitt för stora. Förr efter barnabärande o grejjer hade fötterna blitt stora o otympliga. Nu är de back to normal. Därav är skorna mycke för stora. Jag har prövat med strumpor o sulor. Nothing works! Så igår skulle jag ge dem till Karin o nej...de gick inte. Hennes fötter passade inte in i skorna heller. Alla tårna fick inte plats. De känns faktiskt lite ledsamt. Jag ville att någon jag gillade skulle få skorna. Never used och supersöta. Storlek 39 någon?

Nu ska jag dricka kaffe.

Inga kommentarer: