7 okt. 2008

Japp...ny dag, gamla russin

Idag vaknade jag burdust av russinkräks. Inte mitt dock utan från den lille gynnaren som snyltade plats i vår säng. Igår när vi var o handlade pressade han in russin i munnen som en galning...detta insåg jag inte förr än det var försent o de va typ 3 russin kvar i paketet. Hejja...
Imorse orkade inte den lilla magen smälta mer russin verkade de som så den ledsna russinätaren spotta russin över lägenheten. Nu tror jag han mår bättre och de mesta är över. Stackars russinpojke. Nu haver jag lärt mig ett o annat om hur det är att vara en oansvarig förälder.
Stackars liten knodd.
Jag tror dock icke att detta har förbättrat min relation till russin, jag tycker nog att de är ännu äckligare nu. De värsta är att de bor ngra i min hemmagjorda musli..vad gör man? Ber dom flytta? Höjer hyran?

Ja...nu när det är sagt och erkänt skall jag försöka mig på försäljning. Låt oss hoppas att MT blir klart idag. Eller tja de finns inget val.

Inga kommentarer: