18 nov. 2008

Härligt med lite motstånd

(Allt detta bör läsas med b uttal då min näsa är igenkorkad med snor o jag har någon knepig heshet nära förestående).

Jag är mer än förkyld idag.
Vaknat flera gånger i natt av att jag varit torrare än en ökenråtta på svältkur i munnen. Väääldigt sexigt. Dessutom ville lilleman INTE sova själv så han låg o småsparka o småkela och småklättrade hela natten. Men de skall jag egentligen inte klaga på, de e rätt mysigt.

De värsta med förkylningen är inte snoret o att jag låter som en wiskeyfarbror, de värsta är lepran som sprider sig i ansiktet. 3 enorma bölder huserar just nu i mitt ansikte...JAG HATAR SÅNT! Lepra förstör min charm. De e nån jäkla bieffekt av förkylningen som om bacillerna försöker krypa ut ur mitt skinn...DONT!

Så idag ska jag skriva ordrar var de tänkt, o försöka få en framsida, o försöka få resten oxå. De kan bli svårt, men jag menar, en utmaning är inte en utmaning utan motstånd.

2 kommentarer:

soulkatt sa...

Jag tar din förkylning any day, om du tar min magsjuka. Kan typ inte stå upp. YNK.

Evighet sa...

oj då..stackars. Jag vill inte ha din magsjuka. Blev matförgiftad för två veckor sedan. Kortversion av en magsjuka så de räckte. Behöver du smaklös soppa och en kram?