14 nov. 2008

Sista dagarna av headsprong south

Sista dagarna av headsprong. Natten spenderades i Falköping.
Mysigaste hotellet med gullig personal, (o en smått bitter). Godkänd mat, o alkoholkonsumtion.
Absolut inte finaste hotellet (med tanke på uppgraderingen) men absolut det mysigaste.



Stor säng fick jag också.

Här nedan hade jag tråkigt o bildkollagade med mig själv. Bästa bilden är den med fönen.



















I Lidköping hittade vi ett mysigast fik som vi fördrev lite tid i efter avbokade möten och extrema motgångar. Jäkla meck.


Snarr, kaffe och datorer.




Gammeldags stil.


Efter ett av de roligaste kundbesöken blev vi strandsatta på väg 47 mellan Grästorp och Vara.
Efter att ha gått en km nåt sånt så insåg vi att det var dags att beställa taxi. Hur beskriver man var man är när man är mitt i ingenstans? Landmärke...en åker.
Efter 30 minuter nåt sånt fick vi skjuss av en liten taxikille som passerat oss en gång.
Han gav oss plats på 10 i top över "konstiga körningar".
Man tackar.

Johan fortfarande nöjd






Johan mindre nöjd...de började bli kyligt.





Vägbeskrivning: Åk längst bort, sväng vid ingenstans och ta sedan höger. Framme!





We are in the middle of ingenstans...helt otroligt att ingen hillbilly sköt mig.




2 kommentarer:

soulkatt sa...

Vadå fön, det var väl en dammsugare? ;)

Evighet sa...

ja men jag hade ingen pirat i närheten så de fick bli en fön.