30 dec. 2008

Tokeffektiv

Idag har jag varit flitig. Vaknade av att Theo låg och sjöng bredvid mig i sängen. Väldigt mysigt måste jag säga.
Sen blev de frulle och av någon anledning satte jag igång att städa. Så på bara någon timme lyckades jag med dammsugning, våttorkning av golv, plock, disk och bäddning. Sedan kom jag och Theo på att vi ju inte hade varit ute så vi begav oss ut på promenad. Vi hamnade nede på stan och trots trängsel så fann jag ett par skor för 49 kr.
Jag försökte väcka den lilla sömntutan i vagnen för att få lite sällskap men han bara snarkade på så vi fick ta en lite längre promenix längs kanalen. Jag bor bra fint ibland.
Sen kom vi hem till nästan färdigtvättad tvätt och systemetshopping. Köpte en smaskig likör som bror lärt mig älska. Skall försöka få svärföräldrarna att tycka om också.

Imorgon blire finkläder och nyårssupé, kanske en och annan raket.



Jag på promenad med sömntutan (som inte fastnade på bild) o min nya väst med fuskpäls (det lite rödare är dock mitt hår) från New Yorker. Underbar affär.

Gulligaste sommarskorna för 49 kr på Din sko. Fynd, javisst sirru!


Min nya korta "skinn"jacka från affären New Yorker.

Nya klänningen från Gina T. Säkert inte den enda i sverige med denna klänning men vad spelar de för roll egentligen?


Helt plötsligt möttes jag av spöket laban i hallen. Det bästa var inte att han tagit på sig min tröja så gott han kunde han har även ett mariekex i handen. Han var inte sådär fasligt läskig.

Hörs 2009!

2 kommentarer:

soulkatt sa...

snyggaste håret ever. jag har förresten inte fått se din nya jacka! den som kom med posten du vet

har du övergett bilddagboken? ynk

soulkatt sa...

jag glömde säga att jag blir alldeles till mig av din lille rödtopp. KEXET. ååh