25 feb. 2009

babbel

Stackars Semlan är fortfarande sjuk. Hoppas det går över snart, inge kul att vara krank.
Såg fram emot lite action här idag (även om jag är lika pigg som musse på neråttjack) .
Hostade halva natten trots hostmedicin. Snart får jag gå till herr doktor, har väldigt ont i ryggen med så det börjar luta åt en lunginflammations åkomma. Men än så länge står jag på benen (kanske därför jag inte blir frisk för att jag aldrig vilar.)

Korvas gillade inte dagis imorse. Det var fel fröken tror jag. Tvekar dock inte på att det hela gick över fem sekunder efter att jag lämnat dagis. Men ändå, det skär i hjärtat.

Idag är beklädnad väldigt bekväm. Lite aningens förstora jeans (sitter inte speciellt bra men de är bekväma) o en prickig tröja + något jag aldrig har på mig till jobbet, jumpadojjor. Tänkte att om jag skapar en varm och skön och mysig miljö runt omkring mig så kanske kroppen bara släpper den här hostan och grejjer så jag kan få vara frisk snart.
Känner mig lite orolig att denna kroniska nästäppa/hosta/värk aldrig vill ge med sig. DUMMA!

Nu hoppas jag att supportjackis fixar datorn min så jag kan sitta vid min älskade skärm och inte Semlans. Inget emot Semlans findator men den är inte min.

Btw...de blev lite fettisdagsbulle igår. Ajaj :)

Inga kommentarer: