26 feb. 2009

På jakt efter axeldöljare

Satt en stund nu på lunchen o letade efter något att ha till klänningen (bröllopet) över armarna lixom. Ingen vill visa sina otränade armar i onödan. Hittade förvånansvärt lite, vilket kanske beror på inställningen idag oxå. Men jag hittade en massa annat sött istället.
' Den här tröjan i en varm sommardag med ett par tighta jeans eller leggins under. Tyckte den var lite rolig. KappAhl faktiskt och inte speciellt dyr. Nästa månadslön kankse går till ngt sånt här då :)


Sötaste prickscarfen. I like it. Hade nåt visst där. Men när i hela världen har jag scarf? Typ aldrig. Men om jag skall vara 50 tal ngn gång skulle denna passa utmärkt.
H&M hade ett alternativ över armarna. Men jag vet inte riktigt hur seriöst det alternativet var. Rätt söt men snäppet för mycket. Men de skulle ju skänka lite färg till min klänning som är enfärgad..tja njea, ta mig en tänkare på de där. Kul eller ful..svårt att veta.



Sötaste linnet ever. Älskade det hur mycket som helst. Ett sånt får de bli i framtiden.
Iallafall, det jag är ute efter till klänningen är antingen något färggrant men ändå öppet för jag vill visa det fina på klänningen. Eller en stilren kort bolerokavaj. Men de känns svårhittat. Sy själv? När hinna?
Hua hua ASKUNGEN!


2 kommentarer:

soulkatt sa...

jag har också tjing på det där linnet!! ida har köpt kompislinnet :)

Evighet sa...

Det vita? Det var oxå snyggt, men jag gillar svart :) O så är de ju rosor o grejjer. Tjinga på.