5 mars 2009

Back to the saltmine

Tillbaka på jobbet.

Omspurtad av kollegan så det lät "skrriiiii" när de kommer till budgetresultat.

Det är visserligen helt okej för de betyder att slutresultatet blir desto bättre men jag skall ju inte sticka under stol med att det suger att inte leda :). (mummel mummel skitunge)



I alla fall. Idag är det nya hårda tag. Skall visserligen göra allt för att dom skall ta den där baksidan. Det vore ju mer än underbart. Vi får la si.



Annars då?
Njea inte så mycket nytt under solen. Skönt att vara tillbaka på jobbet, visserligen kan de va skönt att slappa lite ngn dag men jag städar ju o fejjar ju ändå så jag vet inte hur mycket vila det blev. Kollade på "Underbara älskade" med Mikael Nyqvist. Hemsk hemsk film. Tyckte den var tokigt jobbig. Den var väl bra på ett sätt också men jag mest satt tårögd och med aj i magen av allt hemskt.

Men som sagt, de va en bra film, bara lite för tung när man spenderat natten kräkandes.
Obs...tittade även på "failure to launch" ni vet "hemma bäst" med SJP och Matthew Mc. Bara för att lixom upphäva magkänslan va "griiiin".Något lättare att ta in. Var den bra? Jag skulle väl inte hämta in en oscar direkt, de skulle jag inte. Med fy vad vacker SJP var i typ hela filmen. Så himla fin. Kan va värt att se den bara för de.

Inga kommentarer: