25 mars 2009

Wanna know me?




Hittade ett test.




Lovar du att vara ärlig? Typ


Du heter: Anna Bri Brigitta Christina Pettersson


Smeknamn: Darlington...har få smeknamn.


Låt som när du är ledsen sörjer till? Vet inte, inte tänkt på det.


Beroende av: Socker (till viss del), min lilla familj.


Vem behöver du mest just nu: En köpare...vem som.


Vad tror folk om dig? Att jag jämt går omkring och är glad.


Vad får du oftast komplimanger för? Min humor, mitt hår, min sång.


Vad säger du för att imponera på någon? Vet faktiskt inte, men jag skryter en del om hur smart min sambo är.


Hur imponerar man på dig? Med humor


Brukar du skratta för dig själv? Absolut, o prata.


Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: "Tack Bri Brie"


Var bor du? Södertälje
Trivs du där: Ja det gör jag. Vi letar visserligen oss härifrån men staden är makalöst vacker. Har som bekant en hel del problem också men det är inget som stör mig speciellt.


Äger du några converse: Neh tyvärr, men jag jobbar på det.
Sprit, cider, vin eller öl: Vin, cider ibland, gottisdrinkar o öl oxå om andan faller på lixom
Brukar du bli för full: Inte brukar, men visst har de hänt. Suck


Vad har du för mobil operatör: 3
Är du allergisk mot något: neh, men jag sa alltid att jag var allergisk mot banantuggumi när jag var liten, för jag blev andfådd en gång när jag tuggade det.


Har du haft sex idag: Inte vad jag minns.
Nästa mål i ditt liv: Körkort, hus, gärna i den ordningen.


Hur svarar du i mobilen: Ja, hallå.
Vem ringde du senast? En kund


Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Skicka mig materialet så hörs vi imorgon.


Antal timmar sömn inatt: Många.
Sov du ensam: Neh, en karl och sista kvarten en liten karl oxå.


Brukar du komma i tid: Ja för de mesta.


När mår du bra: När jag väljer att göra det och när saker och ting bara flyter.


När blev du fotad senast: Innan lunch av min kollega.


Hur känner du dig nu: Varken eller, lite glad, inte hysterilycklig.


Vanligaste färg på dina kläder: Svart kan jag tänka mig


Vad tycker du om fötter: Neutralt förhållande. Vi älskar inte varann men vi funkar.
Vad saknar du: Sommar och att bo i hus och min son (han är bra mysig).
Hade du en bra kväll igår: Jorå, vi gjorde ett bus och sen åkte vi hem och somnade


Favoritdryck på morgonen: Te eller c vitamin


Rakar du benen: När orken infinner sig, men ja de gör jag.


När brukar du oftast gå och lägga dig: Allt mellan 21:00 till 24:00


Är du blyg? Sällan, men jag har varit otroligt blyg.
Sysslar du med någon idrott: Njea, jag tränar men jag idrottar inte.


Vill du hellre ha mail än brev: Beror på. På jobbet mail, annars kan jag väl tänka mig ett vykort eller brev eller så, de kan va kul.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Neh, men jag tror på attraktion vid första ögonkastet.


Har du spytt offentligt: Ja, när jag var gravid, då spydde jag övera


Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: Ha sex förmodligen o kolla vem de är som har de skönast egentligen. O skaffa ett VD jobb med kontrakt så jag inte kan bli sparkad när jag är tjej sen.


Är du nöjd med ditt liv: Ja, jag är väldigt nöjd med hur jag har det. Självklart kan jag tänka mig en del förändringar men det kan jag ta.


Är du bortskämd: Nej,men jag gillar att skämma bort. Eller ibland är jag det men inte så ofta.


Vad gör du i morgon: Cyklar med Kakan till dagis, cyklar till jobbet, tjänar pengar, går hem, gosar med familjen, sover.


Vad är det värsta du vet? Orättvisor.


Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? Jag är rätt sparsam, men jag vet faktiskt inte.


Vilken kändis tycker du är en bra förebild? Minnie Driver, hon är en jordnära Hollywoodskådis. Det är nog inte helt vanligt. Helen Sjöholm, Hon har allt o lite till.


Vad längtar du till? Mitt körkort, mitt hus, sommarn.
Har du bra vänner och äkta vänskap? Ja de finns vänner jag litar på o vänner jag bara är kompis med.


Vad använder du för shampoo? Olika olika
Vad är det finaste du fått? Min son. Nu gjorde jag honom till hälften själv men ändå.


En speciell dag du minns: Det är mitt minne. Hemlis


Hur gammal är du: 27.
Tycker du om någon just nu: Jag tycker om några fantastiskt mycket. Mer än vad jag trodde gick.
Om fem månader: Så har jag körkort, bil, solbränna :)


Du samlar på: Skor o en bra garderob kanske haha.


Gröna eller röda äppeln: Gröna
Vem ringer du när du är arg/ledsen: M, nästan alltid.


Gillar du golf: Jag har inget emot det men jag skulle nog inte spela det.


Vilken tid gick du upp idag: 05.45


Har du sovit i din egna säng inatt: Ja, o de va riktigt nice efter övervåningssängarna i Salto, som visserligen inte var obekväma, men de va inte min säng :).
Har du strumpor på dig nu:Ja, jag är på jobbet och de är snö ute, då strumpar jag alltid


Är det okej att gråta: Varför skulle de inte vara det? Fast jag gillar inte att jag gråter när jag blir arg för då tror dom ibland på jobbet att jag är en jävla klimakteriekossa utan känslostopp. Vilket jag inte är, men jag grinar när jag blir förbannad, synd.


När grät du senast: På D och Ks bröllop i helgen. Dom var så vackra så det var sjukt åt de.


Vad skulle du göra om du vann en miljon: Köpa hus först tror jag. Förmodligen resa med familjen


Bär du glasögon eller linser: Neh
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Neh, men de e kul ibland att ha något dyrt o snyggt. Men de kan kännas lika bra med en H&M som en Filippa K


När går du upp ur sängen en helgmorgon: När Kakan vaknar.
Har du piercing: Japp.
Vill du gifta dig: Ja, men jag har insett att jag nog är för snål för det. Fast vad vet man.


Vill du ha barn: Jag har barn.


Solar du ofta: Gärna i sommarsolen men inte solarium.


Är du bra på att laga mat: Jag funkar.


Är du flygrädd: Nej, men jag får ont i öronen.


Hur vig är du: En del.


Är du musikalisk? Ja de tycker jag nog.


Vad dricker du helst när du är törstig: Vatten.


Vilken är din favoritglass: chokladbitar i vanilj eller sånt med nötter och jox.


Tror du på ett liv efter döden: Jag har min tro, men den är min.


Tycker du om sushi: Nam nam, ja, men jag har övat mig till det.
Vad äter du helst när du ser på film: Godis
Har du tandläkarskräck: Ja
Är du morgon- eller kvällsmänniska: Nu mer morgon, förr kväll. Barnsyndromet.
Vilken ögonfärg har du: Jätteblå till mediumblå
Har du någon gång gråtit dej till sömns: Säkert.


Biter du på naglarna: Neh
Hur ofta tränar/motionerar du: En gång i veckan o så cyklar jag nästan varje dag,


Senaste låt du hörde: Kommer inte ihåg.




Sådär..nu vet alla allt om mig.

Inga kommentarer: