17 apr. 2009

Good vs bad


Jag mår dåligt :( Ska vänta hemma i någon timme innan jag går till jobbet och se om det blir bättre. Annars får jag väl sjukanmäla mig idag, men jag hade en plan och jag hade velat få den fixad. Dessutom var de tu tal om grillmiddag ikväll. De vill jag väl inte missa för bövelen.
Dunk dunk i huvvet. Damnit. Jaja. De ordnar sig.
Igår gjorde jag och Semlan ett riktigt bra jobb. Var på en pressinformation och jag anser att vi knäckte rätt hårt med våra frågor om man jämför me de andra.
Jag är van vid att känna mig lite dum vid sådana tillfällen, alla andra kommer med vuxna intressanta och högst intelligenta frågor medan jag frågar idiotgrejjer.Är nog rätt stolt över att jag faktiskt fick fram genomtänkta frågor och kunde följa upp på ett bra sätt.
Hoppas detta i förlängningen ger oss lite affärer. Iwe got a good feeling about this!
Nu ska jag inta viloläge i ngra minuter innan jag försöker mig på avfärd. Krankis :(

Ps. tack väldens bäste M.

Inga kommentarer: