27 apr. 2009

Underbar helg




Älskade sambon överraskade stort i lördags och hade bokat hotellövernattning.
Först promenad, sen musikal, sen hotell, middag, karaokebar och drinkar för att sedan stupa i nybäddad säng.
Det enda negativa med dagen var väl att jag hade varit så duktig o tagit med mig snyggskor (vi skulle ju ta en promenad först så jag hade bekväma skor då). Självklart hade jag lyckats ta med mig två stycken olika VÄNSTERskor...så typiskt mig. Så jag fick gå omkring på stan i gråa smuttsiga tygdojjor. Suck.
Vaknade upp till underbar hotellfrukost och sen tog vi en koll på stans utbud av shopping. Vi kom hem med ett par trasiga örhängen och en present till Theo. Riktigt usla shoppers är vi :).
Söndagen bestod i att åka till Järna och fira Theo ytterligare en gång.
Svärmor hade bakat bullar, sockerkaka och prinsesstårta, allt laktosfritt. Vilken service. Korven hade fått foppatofflor som han galet skrek om att han skulle ha på sig imorse, men som han inte fick då jag är en ond mor.
En hel servis med grejjer fick han i fördelsedagspresent, han älskar att duka och hålla på så det var underbart och sen snygga kläder.

All in all. Jag är väldigt kär i min sambo och min son är underbar. En sån helg var de!

1 kommentar:

soulkatt sa...

Åh lyckos dig! Hräligt det lät du. Var musikalen bra?

Asså jag läste om Theos paket i ba.. "vadå söörvis..vadå?" innan jag fortsatte o läste om dukandet! :) serrviiiis vare ju. Nuttiplutt! Jag skrattade högt åt mig själv.

Puss