27 maj 2009

70 % o axelvärk

Så, dagens "hej hur ska vi lösa denna kris" samtal fixat.
Ingen av oss går in som delägare. I think its smart. Vi behöver en extern. And im not even going there.
Ibland ljusnar det i den annars så mörka tunneln. Men jag vet inte. Jag håller huvudet över ytan, jag är ändå viktigast för mig, om man ser "arbetsmässigt" sätt.

Igår var vi hos Snorparna. Jag älskar att de bor där de bor. Lilla E fyller 2 i veckan o så behövde vi lite flyttkartonger som de lånat av oss tidigare. Velly niiiice. Fick ngra.
E fick ett minigolfset. Hennes mor har varit minigolfare i eliten (de ni) o eftersom vi nu typ bor granne med en minigolfbana så tänkte vi att E behövde öva.

Idag ska jag först ta itu med min axel som gör svinigt ont. Sen arbeta vidare. Har ett förslag som jag skall försöka dra igenom o sen är de kväller o jag o lilleman skall ha en mamma son kväll. Blire bra väder blire promenad o lek. Blire sunkväder vet jag inte riktigt alls vad vi gör. Förmodligen städning och packning. Något Theo lär älska men jag finner är ett nödvändigt ont.
AJ MIN AXEL.
Kurering och sen off off o iväääg.

Ps. Jag som bara skulle köpa ett överkast (som så klart var slut, det är de alltid) gick på niten och köpte en jacka, bikini o en än så länge överraskning. När Ellos skickar ut sina 70 % rabatt erbjudanden så är allt de man vill ha alltid slut. Men jag går ju alltid på de o köper annat istället. Well I need the bikini så köpet var ju inte förgäves.

Inga kommentarer: