22 maj 2009

Fredagsmys

Helvetisk dag med orimliga jävla idiotiska krav som jag inte ens kan förstå hur man kan förvänta sig.
Jobba över, utan betalning, gör nytt koncept, få allt att funka, do it do it do it, kom inte med motfrågor.
Skit it. Jävla pucko.

Imorgon är de över till Semlan med familj för barnkalas. Sen blire grill i Järna. Jag känner dock att jag är lite hängig fortfarande och borde vara hemma o ta de lugnt. Men här är de stökigt, så vi flyr, istället för att städa och packa som vi borde, o så tar vi de lugnt någon annanstans.

För att överleva dagen åkte vi o småshoppade. Vi kom hem med utemöbler. Ett runt bort, parasoll, 4 högryggade stolar. 1000 spänn på Jula. Helt okej. Har inte prövat dem än i trädgården (självklart, då jag inte har tillträde till den ännu) men jag vädrar bra köp. Lets hope. jag kan köpa de tokdyra o jättefina jag vill ha sen. När de är på half off rea. De är en bra plan.
One less thing to buy.
Älskade svärmor hade norpat lite grejjer. Ett gammalt urfint bord och en pigtittare. Sicken lycka. Lite lampor och en spegel med. Vi har så mycket backup på vårt hus att jag blir tårögd. Ingen behövde ju egentligen ge oss något gratis men här kommer de grejjer så man storknar. O trots att de är föräldrar..jag menar...alla har de inte såhär bra. *fiolspel*

Nu hoppas jag att romeo snart vaknar till efter att han nattat liten kis, men de bådar illa då jag hör dem snarka ikapp där inne. jag får väl fredagsmysa med mig själv innan jag somnar framför något mindre bra tvprogram.

Ciao.

Inga kommentarer: