7 maj 2009

godast ever

Selman fick mig att fastna i ett spel om världen. Sjukt vilken dålig koll jag har på världen egentligen, verkligen, toksuger gör jag. Men jag har lärt mig var argentina är nu..typ. I vilken kontinent i alla fall haha.
Detta får bli min pausunderhållning så kanske jag kan bli lite allmänbildad me. Theo får spela de här sen så han blir en klok man. Hejja :).
Highscore för mig: level 4 2410 poäng
Highscore Selman: level 6 6535 poäng.

Åt godaste varma pastasalladen på en uteservering här i Södertälje. Salami Brie, god damn it. Smakade godast. Broccoli och blomkål varm och så gottis, namnam. Säkerligen inte alls nyttigt men de va de värt. Kanske skall pröva på något sånt hemma någon gång men lite nyttigare, om de går.

Ikväll blir de hemligt projekt, väldigt bra att M kunde följa med o sen skall jag hämta korvas hos D och K som är övningsföräldrar på lilleman ikväll. Sen blir de förmodligen cykling hem och kanske kanske kanske att jag hinner sätta igång en maskin innan de är dax att packa ihop oss och sova. What do I know.

Dagens arbete har gått ganska bra. Önskar att jag ringt fler, men dagen är inte slut. Dock har jag fått två napp på helt kalla kunder, helt okej måste jag säga.

Nu är de dax för en slutspurt innan kaffet och sen innan hemgång.

Inga kommentarer: