3 maj 2009

Husdrömmar igen

Nu ska vi packa ihop allt och flytta hem igen.
Har tvättat exakt hela tiden, mest för att bli av med sånt där man alltid sparar annars (julgardiner, stora duken, de därs om skall tvättas i 30 grader). Men nu är allt förutom en klänning som jag glömde tvättat. Sjukt effektiv.

Det har vart mysigt med grillkvällar, promenader och bubbelbadkar. Kan inte väääänta tills jag får ha de så varje kväll förutom att det är vanlig badkar men de överlever jag.
Hoppas hoppas att vi hinner flytta in innan semestrarna så man kan få lite nyförälskelsetid i nya hemmet innan man ska slösa dagarna på arbete igen :). Would be lövly.

Jag tror kanske dock att min romantiska dröm om hur underbart och osvårt allt kommer vara är något överdriven, men jag lär märka tids nog hur det verkligen är så jag tänker tro att allt kommer bli okomplicerat och fantastiskt.

:)

Inga kommentarer: