25 maj 2009

Imorn är de på´n igen och nästa vecka är de resdax

Hittade finaste tröjan på Åhléns idag. Mysiga Frk kollektionen. Tag 2 betala 200. Hittade också supersött längre luftigt linne 2 för 100 kr. Nu missade ju jag själva grejjen de där med 2 för 200 och 2 för 100 så jag betalade ju fullpris...men när jag väl stod där hade jag brått vidare så jag bara köpte.
Kläderna är märkta likadant men med skillnad på summan, man missar lätt. Dont do my misstag.
M och liten Kaka är ute på tur o köper solhatt. Själv är jag fortfarande lite klen så efter att jag varit iväg på mitt projekt som inte alltid är så himlans roligt måste jag säga så är det skönt att sitta invirad i filten o lata mig i soffan. Snart kommer de dock tillbaka och då ska jag kela sönder åtminstone den lilla.

Om jag fick önska så vore de att jag hade snyggklyfta och silikonrunda tuttar så jag kunde ha 3 kantsbikini utan att se ut som en tant. Skitsvårt att hitta bikini i år. Mina favoriter finns på Lindex, prickiga...jag såg ut som en tant, fanns lixom inget stöd eller något för att klyftan skulle synas. HALLÅ...IM NOT IN HOLLYWOOD I NEED SUPPORT!
Hojta till om de finns någon bra bikini någonstans.
Kriterier
stöd
Inga snören, (jag är inte märkvärdig i onödan).
Snygg färg ev prickar. I do love.

ut o speja

Ciao

Inga kommentarer: