6 maj 2009

Lycka

LYCKA!
Med största sannolikhet kommer det idag bli det sista steget innan vi köper huset.
Idag skall det besiktigas. Om de inte finns fukt, mögel, skrutt, annat, diverse så kommer huset köpas av oss. Nu är risken att vi inte köper huset 0,0001 promille så jag har ju lixom redan sagt att det är vårt...men de är skönt med sista delen med.
Idag gäller de alltså.
IIIKKKK!
Sen ska jag göra lite projekt idag med. De ska bli kul, gjorde de igår och de gick riktigt bra.
Nöjd med mig själv. Hoppas de går lika bra idag och även imorgon då det är lite upp till bevis.
Jag hoppas någon är nyfiken i alla fall :).
Fick en fröken att gråta när jag sa att Theo kommer flytta.
På ett sätt är jag glad att han lämnar sådana avtryck, på ett sätt är det sorgligt.
Men jaja, nya dagiset kommer säkert älska honom minst lika mycket. Annars är dom idioter.
Alla hjärtar Kakan.

Inga kommentarer: