5 maj 2009

Spänn av

Jag har så otroligt lätt för att bli överväldigad av för mycket att göra.
Även om det är glada för mycket att göra så drabbas jag av någon tryckande känsla av att GAHHHHHH!
Jag hatar det.
Just nu är det mycket mycket, hus, projekt, jobb, dagis, flytta tidigare, inte flytta tidigare, pengar, alltid dessa pengar, banken, nya leggins (ja seriöst de upptar halva min tankegång att jag måste gå o köpa det idag). O de är egentligen inget jag inte klarar av och hälften av det minst får jag tokbra uppbackning av min underbar M på. Men jag är som jag är och innan saker är klart så är det olöst och jag tycker inte om det. Kontrollen försvinner på något sätt. Det är lixom..nah jag kan inte förklara det. Det är vid såna här tillfällen jag städar som en idiot. Alltså på riktigt, rensar, putsar, städar. Nu har jag inte riktigt tid med det just nu men jag har varit o fingrat på skrivbordet 10 ggr redan och de behöver städas.
Finns det någon psykolog som är ledig som inte kostar så mycket och som kan ta tag i mig?

Förutom att köpa leggins är dagens uppgift att hitta fotografer för 3 dagar max 1000 kr/dag. Vet folk hur svårt det är. Nu har jag nog förmodligen fått tag i en men jag behöver en till...som jag kan va på spåren..men som jag säger, är det inte klart så är de inte...
Dessutom ringde kontorets kanske hyresgäst och la på ännu lite mer "please do this, gör de, gör si gör så"...kanske skall stryka "gillar många bollar i luften" meningen i mitt cv ;)?

btw..jag överdriver. Men på ärligt skulle jag behöva städa något för att kunna relaxa lite.

Inga kommentarer: