12 juni 2009

Eskilstuna

En dag fylld av maskinshow, intervjuande av lite folk, hamburgare, jakt på påse, prat prat prat i E-tuna (som förövrigt har Tuna Park som jag äääälskar att shoppa i) . helt okej dag. Förutom regnet så kändes det som om det blev så bra de kunde bli. Dock med tanke på allt som händer just nu med jobb osv så kändes dagen bra.
Jag kan inte på något vis påverka framtiden så därför väljer jag att ta det dag för dag.
Får se hur bra det går. Än så länge har det gått utmärkt.

Kakan har varit vaken hela dagen då farmor varit på besök. Därför somnade han som en stock klockan 18 och dessutom var det omöjligt för honom att äta i sin stol, han var TVUNGEN att sitta hos mig.
Men de är okej. Blir nog en tidig morgon imorgon men eftersom jag vill ut på promenad innan frulle kanske de är bra.

Nu är det den välkända fredagsmys känslan. Förutom chips och godis, jag skulle kunna äta en skål med socker så sötsugen är jag. Men vi har bestämt oss att det är roligare med snarr imorgon så vi väntar.
Bra där.

Inga kommentarer: