1 juni 2009

flickan med svavelstickorna?

Jag har seriöst haft så jobbiga drömmar två nätter i rad att jag inte vill sova.
Bror ringde sent oxå vilket gör att jag har tankar att ta itu med. Men orka. Orka orka orka.
Jag önskar just nu att livet var så lätt som det borde vara.
Hus, jobb, barn lalalalalaa *fågelkvitter*
Ja jag kanske är en gnällig bitch men de är så mycket runt mitt lilla förvirrade huvud som bara inte vill komma till ro. En välbehövlig semester och en inflyttning vore på sin plats.
men som alla säger "de kommer gå fort".
O kanske de gör de.
Nu iväg på resa i ngra dagar
Veckan efter är de stort kundbesök
Veckan efter de är det midsommar.
Sen är de inflytt.
Jag har lixom ngt kul varje vecka.
Förutom när jag ser upp på tavlan och inser att mitt mål för 90 000 är helt jävla uppåtväggarna. Vilket är tragik då jag MINST borde kunna sälja för de. Om inte den här nedrans lågkonjunkturen snart dör ut så tar jag kål på den själv med eld och svavelstickor.
eller nåt.
Neh, nu måste jag försöka sova.

Inga kommentarer: