4 juni 2009

härlig vecka

underbara Nässjö in my heart!

Mässan har gått riktigt bra än så länge. Mycke kontakter, otroligt viktiga kontakter och vi har lixom bara lyckats finnas överallt samtidigt. Förmodligen har vi gått ett antal mil idag, de känns så.
Imorgon är de lilla slingan som skall avverkas. De blir bra de. Jag tror vi kör en sista knäck imorgon innan vi åker hem till älskade hemma.
Imorgon kommer Isa hem till oss också, o lilla Kakan mår bättre så de blir nog bra tillslut de där.
Efter en riktigt god middag, ett recept på fetaoströra, lite öl, en extremt full gubbe i bordet bredvid, en evigt flörtande man och en riktigt lyckad dag med min kompanjon Semlan är jag nöjd. De blir en tidig kväll med konstig tv och bokläsning innan vi båda faller i dvala. Jag har bara bett Semlan att inte skälla på mig i sömnen igen. :).

Så nu slutspurt. Känns både väldigt skönt att komma hem och samtidigt lite ledsamt att lämna en av de största mässorna någon av oss förmodligen varit på. Otroligt välorganiserad och bra med väldigt bra kontakter. Lyckan är att träffa F på S***** som dessutom visste exakt vem jag var. Thats like a star in my sky.
Nästa vecka ska jag träffa F igen, riktigt bra där. Sen är de midsommar och sen mina vänner...sen behöver vi flytthjälp. Fix me up.

Inga kommentarer: