6 juli 2009

Härliga vänner, god mat, nytt hus.

Inflyttningskalas samt födelsedagsfest i stinsenhuset.

Det blev lyckat för de flesta tror jag :).
Grillmat, tårta, frisbeespel, prat, spökprat (det är ändå faschinerande) osv tills kvällen tog slut och vi inte orkade mer.
Dagen efter blev de minigolf, vilket var roligt ungefär halva banan (måste de va 18 hål?). sen förlorade vi/jag oxå så då blir de absolut inte lika roligt.
Efter golf, mer mat innan folk började bryta upp och åka hem. Riktigt bra helg!
Finaste människorna, god mat, fantastisa gåvor. Jag blir faktiskt rörd (o då är de inte för att jag är överkänslig).



Frisbee spel

M var oxå med, men han gjorde den loja variantern av frisbeespel.

Kakan höll igång ett bra tag men sen slocknade han.

I väntan på lunch

Och vem mer i sverige än jag lär sig ALDRIG att solen faktiskt BRÄNNER!
Miffo.


Inga kommentarer: