14 sep. 2009

Första dagen i veckan är här.

The image “http://www.wartoft.nu/images/dice.jpg” cannot be displayed, because it contains errors.

Idag vann jag stoooort på lunchyatzy.
Vi har en turnering på tavlan och jag har tidigare aldrig varit ens i närheten.
Nu var jag 7 poäng från nr 1. Suuuuurt att missa.

Ja detta är som en drog för oss. Varje ledig sekund spelar vi yatzy på kontoret.

Idag skall jag i alla fall köpa mig en trisslott. Jag lär vinna om de går lika bra som mitt yatzyspel.

Nu sälja.
+ att jag kan få åka hem på tisdag som jag inte trodde. Älskar mina vänner som ställer upp med sängplats men de är ändå underbarast att få bunkra i sin egen säng. Speciellt när man har lite ont i halsen och känner sig hängig.
Min heldag på Grönan som gjorde de tror jag :)

Inga kommentarer: