14 sep. 2009

Kärlek till en plats

Fördelen med att pendla
Jag får en massa läst
Jag kan filosofera om en massa människor
Jag får en massa skrivet
Jag får längta
Jag inser vad jag har

Vad har jag
Jag har ett fantastiskt hus
Jag har en fantastisk tomt
Jag har krikon, plommon, äpplen, päron
Jag har en så stor tomt att vi inte upptäckte förrän förra veckan att vi hade gula plommon med
Jag har trapp (jag älskar trappor)
Jag har en familj
Jag har enorma ytor

Jag kan
Gå ut på tomten och plocka frukt
Gå ut och andas och känna mig helt lugn
Ta en morgonpromenad och hälsa på hästarna m.m.
Lägga mig ett stort badkar och njuta
Känna att jag är onaturligt lyckligt lottad.

Jag ångrar just nu bara att jag glömde köpa lott idag. Jag som hade sådan sjuk tur i spel. Jaja, ngn annan som blev rik på min lott. Congratz

Inga kommentarer: