12 okt. 2009

Kameradöd och liten kaka

kameran är trasig.
M och jag funderar på att köpa en sån till oss i julklapp.
Men då skare ju va en riktig riktig kamera....
fram till dess blire antingen mobilkamera eller mer bildlöst än innan.
Surt!

När jag hämtade Kakan var han helt galen.
Barn gillar inte avbrott i rutinen. Det slutade med att han gick ut
från Dagmamman utan jacka och skor sur och arg som ett BI.

Vi fattade ingenting jag och dagmamman tills kakan lugnat sig och sa
"jag ska åka bil med pappa". Klantmamma hade varit otydlig med att
jag skulle hämta honom.

Jag oroar mig lite för att de senaste veckorna berört honom mer än vad
jag trodde. Eller så är han bara mitt i en trotsperiod?
Efter en pratstund, lite hemmagjord äppelkräm och kärlek var allt bra igen.
Ibland är det nog riktigt jobbig att vara liten.

2 kommentarer:

Johan Andersson sa...

hej stumpan.
Vad är det som händer i ditt liv? Verkar vara en massa knas och en massa sömn. Jag har ett företag som kan vara intresserade av dina tjänster om det är intressant. Ring mig.

From our old pot.

Johan Andersson sa...

hej stumpan.
Vad är det som händer i ditt liv? Verkar vara en massa knas och en massa sömn. Jag har ett företag som kan vara intresserade av dina tjänster om det är intressant. Ring mig.

From our old pot.