3 feb. 2010

Snöigt värre

Lord. Mer snö.
Dagens träning var att först försöka ta sig till världens ände med Kakan, sedan 5 km på crosstrainern (fanns inte en suck att klara mer efter gårdagens träning. Värk i vaderna är inte att rekomendera). Sedan blev de snöskottning. Världens bästa sambo vem är de?

Och vem har intervju den 16? Jo men just de de var ju jag det. Hejja svärmorskontakter.
Hoppas det går bra men på samtalet jag hade med damen som ringde lät de mer som om vi skulle gå igenom vad jag skulle göra inte om jag skulle göra. Well well inget är så bra som enkla lösningar.

Nu är det dax för mer städmani innan matlagning skall påbörjas.
Dagens!
Raggmunk
Denna arbetslöshet har gjort mig till husmor. Jag har aldrig tidigare ätit raggmunk men nu ska jag tillome laga från scratch. Hmm..ett husmorsvirus?


Insnöad?

2 kommentarer:

Anneli sa...

Håller tummarna, förresten hur blev raggmunkarna? Har fått förfrågningar på det på jobbet men har aldrig gjort sådanadära förut. Snöiga hälsningar från Götet.

Evighet sa...

Raggmunken blev helt okej. Sjukt lätt att göra faktiskt. Trodde de skulle vara svårt men det är typ som att göra pannkakor men av potatis haha.
familjen var nöjd stor som liten. Gört!