16 mars 2010

När man tar saker för givet...


Igår blev allt inställt. Hejja.
Min fina intervju. Jaja, jag får vänta tills idag.
Ironin i de hela är att jag bestämde en ny sen tid så Theo kunde va med pappan sin på jobbet eller att han slutade tidigare. And....då går de inge tåg vid den tiden så vi får åka in till 1 ändå och skutta fram lekandes i 2 timmar. Suck. Jaja.
Problemet är att jag lät vagnen ligga kvar i bilen för vi skulle ju inte gå något var de tänkt. Suck. O av detta lär vi oss? KOLLA BUSSAR OCH TÅG INNAN MAN BESTÄMMER SIG FÖR OM MANSKALÄMNAVAGNENELLERINTE! (din körkortslösa tönt)
Snart kanske jag har körkort. Då ska jag fira med alkoholfri champange och köra över hela världen. Dyr bensinkostnad men de kan de va värt.

Nu ska jag gå ned och äta en liten tallrik gröt och servera slavdrivaren nere i tv soffan sin fruppe. (han bände upp mina ögonlocka imose och sa "hej du är vaken"...jag tror de är en ny tortyrgrej.)

Önska mig lycka till idag.

Inga kommentarer: