30 apr. 2010

You wanna bemy homie Nikki?


Efter att ha läst böckerna. Sett intervjuerna, lyssnat på musiken så är det officiellt så att min drömkompis i livet vore Nikki Sixx.
Nejmenfaktiskt.
Kom igen, mer livserfarenhet och shit kan man inte råka ut för. Förstå vilken bank av visdom. Inte så att jag kommer hamna i liknande situationer men ändå...


Sist jag sa att han skulle va min drömkompis så sa personen ifråga att de borde vara ett drömligg...I dont work like that.
Dessutom, shit, han har legat med alla typ, hes a rockstar, de e nog svårare att bli kompis. Så mitt mål i livet...bli kompis med Nikki Sixx.
Problemet består i att på ett casual sätt komma in i en intressant dialog om livet för att sedan se hur bra vänner vi kan bli.

Funderar på att ge betson en chans att oddsa den. Men de har nog fullt upp med svenska prinsessor.

Inga kommentarer: