11 apr. 2010

Helgen is out

dagen har bestått i två ansade träd. Finns lite kvar men jag var för kort på mitt träd. Sen ivägkörning till Gurra för att fira storkusin Bella. Glasstårta,wallenbergare (tror jag) och ett stort antal lektimmar senare så är vi nu hemma igen.
Två lyckade övningskörningar fram och tillbaka...kanske att jag kan ta lappen snart dårå.

Sicken helg. Huset ser ut som hejkomohjälpmigattstädatack och vi har 1000 träd kvar.
Detta är en öppen inbjudan till alla som vill ansa träd att ta sitt pick och pack nästa helg och pallra sig hit. En sekatör och lite sånt så bjuckar vi på första grillningen, lovar att de e värt de.

Imorgon ska jag till jobbet (kan inte förklara hur underbart de är att säga sådär...sicken lycka, ingen söndagsångest här inte).

Sov gott.

Inga kommentarer: