4 apr. 2010

Jamen varför gjorde jag de

Jag måste erkänna att jag läste den. Krönikan . Varför jag gjorde det vet jag inte. Jag hade väl tråkigt. Jag ska inte avslöja vems krönika de va...de är rätt irrelevant.
Något retar mig. Jag blir lixom liiiite liiite illa berörd, typ som när man ser ett rådjur skjutas för att de blivit överkört men fortfarande lever. Det känns fel men man vet att de inte är de. Samma sak med denne mans krönika. Man vet att han känns fel men han måste få finnas.

Vad handlade den om?
Han har toalettfobi. Vågar inte bajsa öppet eller ens köpa toalettpapper. En sida med bajs...o toalettvanor. Jag vill inte heller avslöja mina plums allt för mycket, jag skulle nog hellre köpa toalettpapper på ICA än att behöva stå i kö på 7eleven med budskapet "I crap and im proud", MEN JAG SKRIVER INTE EN KRÖNIKA OM DE! (jag skriver ett blogginlägg).
Men grejjen är att de som är fel är att han förmodligen får betalt för att skriva de här. Han får förmodligen en klapp på axeln och en del skratt av fulla kollegor på nästa finlandsfärjetur.
So what im saying is....
att du är en långbajsare med behov av att läsa inför varje sittning har ej berikat mitt liv, dock har jag varit så dum att jag faktiskt har lyckats få in infon i huvvet. Jävligt idiotiskt. Så vad säger de om mig?
Förmodligen har du en mycket djupare mening med ditt liv än vad den krönikan speglar men när jag läser den kan jag inte tänka på annat än de där döende rådjuret. Så fel så fel. Men vi får väl samexistera din krönika och jag. Men helst inte.
Lycka till med nästa krönika. Nej men på riktigt all my luck. Utan den är du körd.

Inga kommentarer: