27 maj 2010

Clowner och halvmilen



Om man äter pizza innan cirkusen är de väldigt viktigt att spilla ut colan över hela sig när mamma o pappa inte har ombyte med samt koncetrera sig på vikning av servett.










Reminder: Iphon...inte så bra fotofåk när de e mörkt o folk rör sig.
Skitsamma. De va kul tills de blev tråkigt. Theo hävdar att han hade jätteroligt trots att han körde operation övertalning på att åka hem när de va 20 min kvar.

De va en cirkus full av clowner. Jag överlevde men shit om dom rört mig, jag hade ninjakickat dom till arvidsjaouuur.
Fråga M om jag kan ninjakicka ;).
Nu iväg på möte med kommunen. Dagen ser ljus ut och jag är taggad till tänderna.
Sen är de iväg på scaniamilen och ta lite kort innan ungarna kutar och vi knallar i maklig takt tillsammans med familjen TJ. Vädret ser lovande ut och jag ser fram emot kvällen en massa.
Seså inte ett moln nu för jag sa sådär. :)


Inga kommentarer: