16 maj 2010

Långledigt var helt rätt

Jag har verkligen inte haft en enda liten tanke på att blogga. Märkte Ni inte vädret?
Jisses....de va underbart. Dock fick stackars Kakan någon slags exem. Vi som smörjde så noga och hade keps och skugga men när han drar iväg in i solen så PANG...mr redhead får sin läxa direkt. Dock hade han inte ont men kinderna var knallröda och prickiga. Stackarn. Tur att han inte led nämvärt...då hade mitt dåliga samvete gått över i panik, den var där och snuddade titt som tätt. Nu är de dock bättre efter ett antal smörjor och grejjer. Har dessutom köpt 50 + sunblock om solen kommer tillbaka.

Annars har vi hunnit med mycket min familj och jag. Umgåtts, fixat med tomten en hel massa, städat inomhus en jättemassa idag efter att solen gått på semester igen. Ätit kanonbrunch homestyle och bara varit.
Känner mig laddad inför en ny vecka och jag tror jag har ett par idéer som jag vägrar låta någon säga nej till.
BTW..nya NEWZ är på stan dax att läsa för alla Södertäljebor! Sjukt bra tips om man behöver nya badkläder.

Nu dax för dusch och nybäddade sängar. Finns de något bättre? Förmodligen hade de varit snäppet bättre om mina visdomständer fucked off men dom mer pockar på uppmärksamhet genom att sakta och plågsamt penetrera sig igenom munnen som är aldelles för liten för dom. JÄVLA SKIT! så nu va de sagt och nu blire adjö.

Tjüss

Inga kommentarer: