17 juni 2010

Betyget


Nu när Neutrogena och för den delen Buzzador har tjatats om i evigheter (för all del glöm nu inte att regga er alla barnfamiljer, de e såna dom söker just nu. Gratis shit utan smärre anstängning, Do it!)

I alla fall, för att frångå vanan att prata om just dom grejjerna ska jag nu prata om Acos brun utan sol lotion. En sån där som ger gradvis "Bränna" och...vilket jag oxå märkt på min morgonpromenad i solen, en jävla massa glitter.

Erkänner till viss del att de kan va snäppet för mycket glitter i denna produkt. Man vill ju att de ska se normalt ut inte partygoescrazy. Då kan man ju adda lite glitter själv om man vill ha de.
Eftersom jag är så ljus i hyn ville jag inte bli tokbrun av brun utan solgrejjer så därför valde jag glitterlotionen. Nu tänker jag köra den fullt ut, man blir brunare, inte speciellt orangeig som de blir ibland men däremot som sagt glitter like hell.

Men slutgiltigt betyg på om Acos sunkissed glow bodylotion: 6/10 äpplen.
När den tagit slut ska jag kolla in Åhlens egna budgetvariant som jag hört är riktigt bra. Men de är i och för sig inte en lotion utan en riktigt brun utan sol kräm.
Sen hade jag tänkt spendera några timmar i solen, men dom ser inte ut att bli allt för många.

Hej puss ses

2 kommentarer:

Lotta sa...

Hej!
Prova kanske ACO's Sunkissed Bodylotion (dvs. utan "glow") istället? Den är som den du har, fast utan skimmer/glitter. Jag är toknöjd! Doftar gott och ger gradvis fin färg.

Evighet sa...

Kan ju va en idé om man nu inte gillar glow :) såg faktiskt inte den men ska kolla läget. Tack för tipset