9 juni 2010

Buzz Buzz

Ibland tjatar jag lite.
Om Buzzador tjatar jag lite extra. För de tjänar jag på.

Nu söker Buzzador småbarnfamiljer eller gravida till en kampanj. Vill man ha lite gratisgrejjer så why not? Inte speciellt jobbigt att registrera sig och sedan få vara med och Buzza om olika produkter.
Buzzador är ett marknadsföringsföretag som untnyttjar mun till mun metoden. Är man med i en kampanj får man produkter hem att själv testa och att dela ut till sina vänner/bekanta. Kostar inget, alltid kul med gratis, allt de kräver är att man berättar om hur man buzzat om produkten, o för freestuff kan man väl anstränga sig lite.

Som sagt, småbarnsfamiljer söker dom nu. Jag känner till minst en ;).

Anmäl Er, glöm inte att nämna Vipps som rekryterare eller klicka på den här länken
Vipps is a Buzzer.
Mycke bra!

Btw. Jag har lite Neutrogena kvar. Visserligen i dåliga förpackningar såg lite cheepy ut men de är bra shit. Är faktiskt lite förvånad. Värt ett test. Hör av Er om Ni vill ha!

Buzz buzz, nu är de väl ändå dax att jobba lite?

Inga kommentarer: