3 juni 2010

Inte ens studentpipor kan få mig ur fattning

Jag har inte tid.
Fick ett sms idag "var är bilder, var är inlägg?"
Svar
"jag har inte tid".
Deadline närmar sig. Jag stressar, jag mötar, jag smörar, jag argumenterar.
Thats all I do.
Fast på lördag skall jag bruncha. Visst låter de fantastiskt? Hejja bra kunder.

Igårkväll fick jag visserligen ur mig lite stress genom att ta en bra cykeltur med min älskade son och hans pappa. Solen, kossor, hästar, katter, blommor, landsväg, grusväg, tävling, skratt...o innan de grillat. De är såna dagar som man fattar allt. Det är även såna dagar Theo somnar utan att ens blinka. Han är nöjd, jag är nöjd, jag tror tillome kossorna kände sig lite nöjda.
Så istället för att stå och fejja i köket som planen var fick vi ta en break och motionera oss. Faktiskt, inget är viktigare än att kunna ta en paus då och då för att vårda de där välmåendet. Right?

Idag ska jag dock inte vårda något annat än bankkonton. Vi får la si hur de går men jag har en god magkänsla. Imorgon är de åter en stor dag och jag tvekar inte en sekund på att jag kan göra fler storverk där. Jag ska bara träna lite framför spegeln först.

Bilder kommer...dom kommer...

Inga kommentarer: