28 juni 2010

jamenjustde måndag

Min tanke var att jag skulle ladda upp några bilder tillsammans med morgonkaffet.
Men datorn känner inte av kameran så då blire knepigt.
Helvetesmorgon. Ont i huvvet like nothin else. Ersättningsbussar (de funkade visserligen bra för en gångs skull).
Farbror som snarkade bredvid mig på bussen.
Osv osv osv...

Igår blev vi nästan klara med panelen, kakel är köpt....
För att bli klara är de lister, skafferi, dörr, målning, tapetsering, ett skåp, en köksö, en fläkt, kakel...neh nu slutar jag, de va så positivt innan jag började rada upp. Suck

Fick mail från chefen att han stannar på semester en vecka till. Med honom you never know så jag har ingen aning om han är kvar utomlands eller om han faktiskt är hemma.
Jag väntar och ser.

Nu en del jobb. Svettigt

Inga kommentarer: