4 juni 2010

Lite fler kärleksförklaringar

Imorgon är jag special inbjuden till brunch på Vibynäs. Ska bli gott och tjokkt. Lord.
Sen är de stadsvandring i Gnesta för Gnestadagen.
Sen är de kök.
Under hela tiden kommer min Kaka som har blitt så stor nu bo i husvagn med sin farmor och farfar. Mitt föräldrarhjärta dör men jag ser hur glad och förväntansfull han är. Varför är det så att man inte vill ta en paus från sitt barn? Alltså ibland vill man ju de men de handlar om en timme max. Men en helg...jag tror inte ens att jag är byggd för att vara utan honom en helg.
Jag vet att han kommer ha det fantastiskt, hur roligt som helst, hur bra omhändertagen som helst ändå bad både M och jag att han skulle ringa hem och säga sov gott.
Det är pure endast bara själviska kärleken som gör de.
Men det är en fantastisk känsla de där att man älskar någon så mycket att en helg utan känns fysiskt jobbig.

Tur att jag inte är världens hönsmamma, då hade jag nog legat i bakluckan. haha.

Men slutsatsen är: Tack farmor och farfar för att ni tar hand om vår underbara unge bara för att ni vill helt enkelt.

Inga kommentarer: