23 juni 2010

Makes me proud

För Er som fortfarande undrar vad de är jag fördriver tiden med egentligen förutom att göra otaliga blogginlägg så försöker jag alltså tjäna ihop pengar till att skapa tidningen och nöjesportalen Newz telge varje månad. Många vill synas och höras, en del får de, en del får de inte (dom snåla får de inte).

Trots att jag nu är anhängare av tidningen som stavar allt med Z så slår jag dock idag ett stort slag för LT.

Inte deras nätversion för där är de inte upplagt ännu men för deras tidning.
Långt bak i tidningen är ett stort reportage om Newz bloggare Manu och Daniel. En bra intervju där man får se hur lite som egentligen krävs för att motivera folk till att inte syssla med bad stuff utan hellre hoppa på asfalt på fritiden. Nu inte sagt att skateparken har något med mig eller Newz att göra (det är kommunen som skall ha en stor klapp på axeln för den) men tack vare våra trefliga bloggare så når skateparken ut till fler och där kan vi klappa oss själva på axeln.
Med andra ord..de här med att vi vill vara med och förändra..de är inte bara bullcrap. De finns en tanke :)

Bloggarna

Inga kommentarer: