17 juni 2010

så va lunchen glömd


bild lånad av Säffle Åmåls annonstidning

Det blev pasta på den berömda Caesars idag.
De var helt okej.
Fick nästan en shake and bake efter att vi gjort affärer ihop.
Im in the family hah.

Mitt sällskap och jag satt och smed eventuella midsommarplaner.
Alltid kul med många på besök så jag hoppas dom kan komma.
Säckhoppning is just not the same när man är få.
Fick idag dock lära mig att Björnlunda har värsta draget på midsommarafton.
Av alla ställen.
Tillome inträde om man inte är med och klär stången.
Viss förvåning från min sida. Men jaja.
Nu blir det förmodligen ingen dansbana. De ser mer ut som hemmadans. 40 spänn för att få fiska fiskdamm och höra någon dam "sjunga",kan de va värt de?

The story continues.
Nu ska jag fortsätta göra vansinnesaffärer.
"Spela ut dom mot varandra, gör de, gör de"
Citat från min chef i sitt esse.

Inga kommentarer: