18 juni 2010

windowshopping


Denna blandare tycker jag är sjukt snygg. Riktigt lantlig och tvåhandsgreppet. Kanske att de är lite opraktiskt med tvåhandsgrepp men jag kan ta de. 399 :- IKEA

Sån här har vi pratat om att ha. Men de är ju inte fina alls. Men se så praktiskt. Man kan ha världens mest avancerade vattenkrig med en sån här i närheten.
Dyra är dom dock 1995:- IKEA

Så letar vi bra kökslampor. Grejjen är att vi har ju inget bord som skall lysas upp. Snarare behöver vi ljuset utspritt lite här och var. Kan detta vara en bra lösning då kanske?
349 :- IKEA
Bilder lånade av IKEA


Denna finns ju också. Samma princip men med lite klenare utseende om jag får säga min mening. Och de får jag ju.
499 :- IKEA


Alla dessa val till köksrenoveringen. Jag njuter dock. I like att få tänka nytt och tänka om. Speciellt på fredagar då min telefon lika gärna kunde tagit semester. Folk väljer fredagar som sina "mötesdagar" eller "sjukdagar" de är väääldigt tydligt varje fredag.
Jaja, lite är gjort i alla fall.

Inga kommentarer: