23 juli 2010

30 min kvar

Jag har nu 30 minuters arbete kvar innan jag lämnar denna stad, denna stol, denna dator för att ägna mig åt smutsig latning i en hel vecka. Ingen kan förstå hur kroppen skrikit efter detta. Och vet Ni vad jag längtar efter mest?
Jo...jag längtar efter att få städa. Det är smutsigt hemma hos oss. Jag vill städa. Fixa kök och städa. Jag vill slöa med men jag vill absolut mest att det skall vara rent och snyggt...why? Det gör min själ lycklig.
Sen kommer älskade Jojs på besök på fredag och vi skall förhoppningsvis till Malmköping och kolla marknaden och sånt.
Annars hoppas jag att veckan inte blir så svår att hantera. Ingen planering, inget sånt tjaffs. Lite folk som vill ses, lite kärlek, lite städ och framförallt...en jävla massa "TADELUGNT".
O för Er som tror att jag kan stänga av jobbtelefonen så säger jag bara...neh.
De kommer vara några mailchecks om dagen.
Men sen, sen är jag fri, fri att vara bara jag med min familj.

Om mötet idag klockan 10 gick bra?
Över allas förväntningar.
Vi får se sen när kontraktet är påskrivet, men nog fan ser de ljust ut alltid.

Puss och kram nu lämnar jag er för att njuta av mitt hus, min tomt, min familj och allt som hör de till..
note to myself. Glöm ej att ansa rhododendron.

Inga kommentarer: